Van Japan naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu Van Japan naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu

Van Japan naar Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Yvon en Jan

22 September 2014 | Nederland, Groningen

Vanvond moeten we Japan verlaten en gaan we op weg naar Nieuw Zeeland. De afgelopen 4 weken waren echt heel bijzonder. Het verleden en het heden bleken steeds samen te vallen in een tijs\dsvak. Het woord `wiedergutmachung` viel bijna dagelijks, rmaar al onze ervaringen van Japan en met Japanners zijn heel erg positief. Ik denk dat we geen land meer zullen bezoeken, waar men elkaar met zoveel respect behandeld als in Japan.Dat zal zeker wennen worden ....
Omaatje Amsterdam heeft via onze treinpas (die we moesten halen op de A.J. Ernststraat) er voor gezorgd dat we veilig een groot gedeelte van Japan hebben kunnen zien. Papa zorgt er vandaag, op zijn verjaardag voor dat hij er zeker van is dat we Japan ook weer zullen verlaten. Toeval? Toeval bestaat in onze ogen niet. Blij dat we dit allemaal mee hebben mogen maken en op naar het volgende avontuur.
Martijn jij ook een hele goede verjaardag vandaag en we drinken nog 1 sake op jou!!!
Selamat Jalan, Arigato, Hai, hai!!!!!

PS. (Moekie ...ik/wij ben/zijn vandaag bij jullie hoor!!!)

• 22 September 2014 - 03:20

Saar:

Wat een fantastische reis tot nu toe. Een hele goede reis en op naar een nieuw avontuur! ! Super om zo op de hoogte te blijven van al jullie belevenissen, Liefs!

• 22 September 2014 - 08:23

Manfred:

Klinkt alsof we daar veel van kunnen leren. Goede trip naar het land van de Kiwi's en The All Blacks.