Aankomst in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu Aankomst in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu

Aankomst in Christchurch

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Yvon en Jan

24 September 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal,
Gisteren zijn we na een wel erg lange reis in Christchurch New Zealand aangekomen. Lang omdat de reis via Sydney (9 uur), daar 3 uur wachten op het vliegveld en daarna naar Christchurch (ook 3 uur vliegen).
Was allemaal wel de moeite waard.( David, wat een geweldig hotel heb je voor ons geregeld).
We hebben op de eerste avond alleen een beetje kunnen rondlopen en wat een verschrikking!! Alles is hier weggevaagd na de aardbevingen van 3 jaar geleden. Hier en daar staan nog wat oude huisjes maar 98 procent van wat er ooit geweest moet zijn is gewoon weg.
We zijn dus in een bouwput beland en dat was wel even wennen.
Vanmorgen zijn we na een heerlijke nachtrust op stap gegaan om de boel te verkennen en dat was prachtig, de lente begint hier net, de vogels ziingen hun lente lied en de bloemen en de bomen beginnen uit te lopen het is echt geweldig!!! Morgen gaan we de camper ophalen en dan gaan we naar Banks Peninsula om de eerste dolfijnen te gaan ziie. We houden het kort, want we mogen maar 30 minuten van deze pc gebruik maken.
Liefs van ons!

• 25 September 2014 - 11:26

Saar:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Een hele andere wereld weer. Hou ons op de hoogte hoe het was met de dolfijnen! Wat gaaf zeg! Liefs van ons

• 25 September 2014 - 17:48

Daaf:

Gelukkig dat het hotel goed was! Heel veel plezier. Dikke xx