Van Abel Tasman via Murchison to pancake rocks - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu Van Abel Tasman via Murchison to pancake rocks - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu

Van Abel Tasman via Murchison to pancake rocks

Blijf op de hoogte en volg Yvon en Jan

09 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

3 dagen in Abel Tasman was echt geweldig. Wel veel backpackers op de camping, maar dat was ook wel weer eens leuk. We voelen ons alleen dan zo oud! Wilde berggeiten, prachtige vogels en ongelofelijke uitzichten. Elke reis naar een volgende bestemming is een feest op zich. We zitten nu aan de westkust, een wilde zee en aan de andere kant prachtige bergen. Je moet wel van wandelen houden als je naar dit land gaat. We lopen zeker 15 km per dag en dat in de bergen. Dat is wat anders dan het gras van het Noorderplantsoen

• 09 Oktober 2014 - 22:41

Bonnie Kregel:

Wat geweldig dat jullie er van genieten en natuurlijk heel goed weer erbij [ op de foto's te zien] De plaatjes die worden genomen zijn heel mooi.
    Mariet heeft mij zeer verwend ,40 jaar jubileum gevierd, was geweldig.
    Alles goed hier en ga weer gewoon verder zoals voorheen .
    Wens jullie nog een fijne vakantie.

Groetjes Bonnie