Update - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvon en Jan Schedler/Witjes - WaarBenJij.nu

Update

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvon en Jan

31 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal,
Gelukkig zijn we op tijd terug gegaan naar Nederland en hebben wij Jan zijn vader nog kunnen zien en spreken. Afgelopen woensdagnacht is hij overleden. Wij krijgen heel veel lieve reacties van iedereen en dat doet erg goed.
Na lang wikken en wegen en de diverse opties te hebben bekeken hebben we besloten om na de begrafenis (dinsdag) toch onze reis te hervatten. Dit vooral omdat Jan zijn moeder hier begrip voor heeft.
Woensdag vliegen wij door naar Argentinië. Bedankt voor alle lieve reacties en hopelijk zijn de volgende berichten wat vrolijker, maar een blog als deze is wel goed om iedereen ook in deze omstandigheden te kunnen informeren.
Liefs Jan en Yvon

• 03 November 2014 - 11:30

Bonnie Kregel:

Allereerst gecondoleerd met het verlies van vader en Schoonvader.
    Mocht ik jullie dinsdag missen bij Mariet dan wens ik jullie de rest van de vakantie, ondanks alles nog veel plezier en geniet er van. Liefs Bonnie